☎️ Lenka: +420 773 788 710 -> každý pracovní den mezi 9:00-18:00.

Reklamace a vrácení zboží

Špatně doručené nebo poškozené zboží při převzetí?

Objevíš-li nějakou chybu nebo vadu na doručeném zboží, dej nám prosím co nejdříve vědět. Napiš nám na objednavky@puravidashop.cz nebo zavolej Lence na +420 773 788 710. Čím dřív nám o tom řekneš, tím větší je šance, že celou situaci dokážeme ke vzájemné spokojenosti vyřešit.

Vrácení, výměna zboží a reklamace

Ať už zboží vracíš, měníš, nebo reklamuješ, neměj obavy, celým procesem tě provedeme a díky interaktivnímu formuláři od Retina budeš mít ty nejnovější informace týkající se tvého případu vždy pěkně po ruce. Jdeme na to! Začni tím, že zvolíš typ případu:

 

Vrácení a výměna zboží

  1. Zakoupené zboží můžeš bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit, popř. vyměnit za jiné. Vrácené oblečení musí být nenošené, čisté a nepoškozené.
  2. Začni tím, že vyplníš interaktivní formulář. 👆
  3. Zboží zabal a do balíku přilož lísteček s číslem případu nebo číslem objednávky, abychom tvůj balíček mohli jasně a bezchybně identifikovat.
  4. Poté nám zboží zašli nebo dones osobně – ideálně včetně původního obalu a veškerých visaček – na adresu Pura Vida ateliér s.r.o., Minská 15, Brno, 61600. Dopravu si můžeš objednat přímo v rámci formuláře, nebo zvol vlastní způsob přepravy. Neposílej zboží na dobírku. Osobní předání je možné jen v otevírací době a výměna na místě není možná.
  5. Jakmile nám balíček dorazí, ozveme se ohledně dalšího zpracování. 👍

Více informací ohledně vrácení zboží najdeš v našich obchodních podmínkách, bod č. 7.

Reklamace zboží

  1. Právo z vady můžeš uplatnit po dobu 24 měsíců ode dne, kdy si zboží převezmeš. Při správné péči a s troškou štěstí ti naše kousky samozřejmě vydrží jako nové i déle. Reklamovat nelze změny vzniklé opotřebením, špatnou péčí nebo dokonce mechanickým poškozením při používání. A v neposlední řadě, abychom ti mohli zboží vyreklamovat, musíš nám ho přinést nebo poslat kompletní a hlavně čisté.
  2. Začni tím, že vyplníš interaktivní formulář. 👆
  3. Zboží zabal a do balíku přilož lísteček s číslem případu nebo číslem objednávky, abychom tvůj balíček mohli jasně a bezchybně identifikovat.
  4. Poté nám zboží zašli nebo dones osobně na adresu Pura Vida ateliér s.r.o,, Minská 15, Brno, 61600. Dopravu si můžeš objednat přímo v rámci formuláře, nebo zvol vlastní způsob přepravy. Tak či onak, neposílej prosím zboží na dobírku. Osobní předání je možné jen v otevírací době.
  5. Jakmile nám balíček dorazí, ozveme se ohledně dalšího zpracování. 👍Tvou reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně do 30 dnů. Pokud bychom to nestihly, dáme ti vědět.

Více informací ohledně reklamace zboží najdeš v našich obchodních podmínkách, bod č. 9.

Interaktivní formulář se s tebou nekamarádí?

Nezoufej, použij papírový! Reklamační formulář nebo formulář pro vrácení či výměnu zboží si vytiskneš, vyplníš, přiložíš do balíčku, a pak už postupuješ podle návodu od bodu 4. K tomuto řešení přistupuj prosím jen v krajním případě a primárně používej formulář elektronický. Děkujeme! ❤️


Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady puravidashop.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nároky z odpovědnosti za vady (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.